середа, 3 лютого 2016 р.

«Намалюй квадрат»

Мета: Продовжувати розвивати уявлення про геометричні фігури та вміння замальовувати їх на аркуші паперу в клітинку.

Матеріали: зошитові листи в клітку, прості та кольорові олівці.
Хід: Вихователь загадує дітям загадку:
Чотири є у нас кута,
Чотири сторони.
Всі сторони рівні у нас
І всі кути рівні. (квадрат)
Вихователь пропонує дітям намалювати квадрати різних кольорів і показує послідовність малювання: «Від точки вправо потрібно провести пряму лінію, рівну двом клітинам, вниз провести ще одну пряму лінію, рівну двом клітин, потім вліво ще одну таку ж лінію вгору до вихідної точки. Від верхнього правого кута квадрата вправо треба відрахувати три клітини і намалювати ще один такий же квадрат»
Діти в зошитах від попереднього завдання відчитують вниз чотири клітини, ставлять крапку і малюють квадрати простим олівцем до кінця рядка.
Потім вихователь показує на дошці прийом штрихування квадрата зверху вниз, не відриваючи руки.
Діти заштриховывают квадрати різними кольорами

Немає коментарів:

Дописати коментар