Дидактична вправа "Розклади картинки"
Мета: формувати уміння дітей орієнтуватися у часі та розуміти частини доби (ранок, день, вечір, ніч)
Матеріал: сюжетні картинки із зображенням ранку, дня, вечора, ночі.
Послідовність виконання завдань:
Запропонувати дітям розглянути картинки. Провести бесіду на тему: "Чим займаєшся ти вранці, вдень, увечері, вночі?"
Запропонувати дітям послідовно впорядкувати картинки.
Цю вправу можна використовувати неодноразово, урізноманітнюючи додатковим матеріалом, зокрема: картинками із зображенням дій у певні частини доби (умивається, чистить зуби, робить ранкову гімнастику, грається, лягає спати тощо); віршами, казками, загадками, прислів'ями, приказками.
Наприклад:
Він найпершим прокидається,
Чепуриться, умивається,
Вийде з терема хутенько,
Привітає землю-неньку.
Є така в нього турбота —
Всіх підняти до роботи.
(Ранок)
Чепуриться, умивається,
Вийде з терема хутенько,
Привітає землю-неньку.
Є така в нього турбота —
Всіх підняти до роботи.
(Ранок)
Дивний гість прийшов на ґанок,
Ще й замовив на сніданок
Темряви і трохи ночі.
Як поїв – розплющів очі.
(День)
Ще й замовив на сніданок
Темряви і трохи ночі.
Як поїв – розплющів очі.
(День)
Вечір серпанком землю вкриває,
Навколо все стихло, усе засинає.
Вечір веде за собою сестричку...
Місячну, зоряну панночку...
(Нічку)
Навколо все стихло, усе засинає.
Вечір веде за собою сестричку...
Місячну, зоряну панночку...
(Нічку)
Немає коментарів:
Дописати коментар