середа, 3 лютого 2016 р.

Дидактична вправа "Розклади картинки"
Мета: формувати уміння дітей орієнтуватися у часі та розуміти частини доби (ранок, день, вечір, ніч)
Матеріал: сюжетні картинки із зображенням ранку, дня, вечора, ночі.
Послідовність виконання завдань:
Запропонувати дітям розглянути картинки. Провести бесіду на тему: "Чим займаєшся ти вранці, вдень, увечері, вночі?"
Запропонувати дітям послідовно впорядкувати картинки.
Цю вправу можна використовувати неодноразово, урізноманітнюючи додатковим матеріалом, зокрема: картинками із зображенням дій у певні частини доби (умивається, чистить зуби, робить ранкову гімнастику, грається, лягає спати тощо); віршами, казками, загадками, прислів'ями, приказками.
Наприклад:
Він найпершим прокидається, 
Чепуриться, умивається, 
Вийде з терема хутенько, 
Привітає землю-неньку. 
Є така в нього турбота — 
Всіх підняти до роботи.
(Ранок)
Дивний гість прийшов на ґанок,
Ще й замовив на сніданок
Темряви і трохи ночі.
Як поїв – розплющів очі.
(День)
Вечір серпанком землю вкриває, 
Навколо все стихло, усе засинає. 
Вечір веде за собою сестричку... 
Місячну, зоряну панночку...
(Нічку)

Немає коментарів:

Дописати коментар